Blog Widget by LinkWithin

2 headed's turtle

di poskan oleh shide Sep 30, 2008 0 comments

Polis penari ballet

di poskan oleh shide 0 comments

Pontianak

di poskan oleh shide 0 comments

ADALAH 3 EKOR PONTIANAK. PONTIANAK 1 PUN PERGI. 1 JAM KEMUDIAN DIA BALIK. DENGAN MUKA BERDARAH-DARAH.

PONTIANAK 1: KAMU NAMPAK TAK KAMPUNG TU?

PONTIANAK 2, 3: NAMPAK-NAMPAK.

PONTIANAK1: SAYA TELAH HISAP PENDUDUK TU PUNYA DARAH.

PONTIANAK 2 PUN PERGI. 1 MINIT KEMUDIAN DIA BALIK. DENGAN MUKA BERDARAH-DARAH.

PONTIANAK 2: KAMU NAMPAK KAMPUNG TU?

PONTINAK 1, 3:NAMPAK-NAMPAK.

PONTINAK 2: SAYA TELAH HISAP PENDUDUK TU PUNYA DARAH.

POANTIANAK 3 PUN PERGI. 1 SAAT KEMUDIN DIA BALIK.DENGAN MUKA BERDARAH-DARAH.

PONTIANAK 3: KAMU NAMPAK BATU TU?

PONTIANAK1 , 2: NAMPAK-NAMPAK.

PONTIANAK 3: BAGUS KAMU NAMPAK SEBAB TADI SAYA TERLANGGAR.
TU YANG BUAT MUKA SAYA BERDARAH-DARAH.

di poskan oleh shide 0 comments

ADALAH 3 EKOR PONTIANAK. PONTIANAK 1 PUN PERGI. 1 JAM KEMUDIAN DIA BALIK. DENGAN MUKA BERDARAH-DARAH.

PONTIANAK 1: KAMU NAMPAK TAK KAMPUNG TU?

PONTIANAK 2, 3: NAMPAK-NAMPAK.

PONTIANAK1: SAYA TELAH HISAP PENDUDUK TU PUNYA DARAH.

PONTIANAK 2 PUN PERGI. 1 MINIT KEMUDIAN DIA BALIK. DENGAN MUKA BERDARAH-DARAH.

PONTIANAK 2: KAMU NAMPAK KAMPUNG TU?

PONTINAK 1, 3:NAMPAK-NAMPAK.

PONTINAK 2: SAYA TELAH HISAP PENDUDUK TU PUNYA DARAH.

POANTIANAK 3 PUN PERGI. 1 SAAT KEMUDIN DIA BALIK.DENGAN MUKA BERDARAH-DARAH.

PONTIANAK 3: KAMU NAMPAK BATU TU?

PONTIANAK1 , 2: NAMPAK-NAMPAK.

PONTIANAK 3: BAGUS KAMU NAMPAK SEBAB TADI SAYA TERLANGGAR.
TU YANG BUAT MUKA SAYA BERDARAH-DARAH.

Learn German for Free??!!

di poskan oleh shide 0 comments

Learn German online and for free: 10 German lessons for total beginners and 24 German grammar lessons for advanced learners are complemented by numerous interactive German language exercises, an introduction to new German language orthography and 2 online German language tests to improve and to evaluate your German language proficiency.

Study tips, famous German quotations, an online German dictionary to translate German terms into over 70 languages and international penpals complete our free services for learning the German language!

Find out more at http://www.deutsch-lernen.com/

FAKTA 1: Puteri Gunung Ledang
Setelah dikajiselidik melalui sebuah perkuburan yang terdapat dipinggir Gunung Ledang, terdapat kesan-kesan peninggalan dan bukti yang menunjukkan mayat di dalam kubur tersebut ialah Puteri Gunung Ledang. Di sebelah bawah badan mayat tersebut terdapat secalik kertas dan setelah diselidik ia sebenarnya Kad Pengenalan Puteri Gunung Ledang. Nama sebenar Puteri Gunung Ledang yang tertera didalam IC itu ialah Tiara Jeaquelina bin Abdullah.

FAKTA 2: Batu Bersurat Terengganu
Mengikut sejarah, ada seorang hamba sultan Terengganu telah dipancung kerana telah melakukan kesalahan. Namun tidak diberitahu apa kesalahannya. Di atas kajiselidik kami, hamba yang dihukum bunuh itu sebenarnya ialah seorang yang bekerja sebagai posmen tetapi tidak mahu menghantar surat-surat baginda kemudian posmen itu melonggokkan surat dirumahnya. Pulis telah menemui 1,290 pucuk batu bersurat di rumah posmen tersebut. Alasan posmen itu ialah macammana dia nak angkat batu-batu bersurat tu naik basikal untuk dihantar ke penerimanya.

FAKTA 3: Keris Taming Sari
Ramai yang mengatakan bahawa keris taming sari telah hilang dan tidak dijumpai sehingga kini. Namun kami telah menemuinya di salah satu kawasan di pendalaman Melaka. Setelah berbulan-bulan mengadakan ekspedisi mencari keris taming sari barulah kami menemui motor Kris yang ditunggang oleh pakcik Taming yang sedang memakai Sari.

FAKTA 4: Bangunan WTC Runtuh di New York
Sebenarnya bangunan ini dapat diselamatkan dari runtuh namun fakta kami sangat jelas kenapa sebenarnya ia runtuh. Persoalan kenapa bangunan ini runtuh terjawab kerana Superman pada masa tu spender dia basah lalu malu untuk dia keluar tanpa spender dia, Batman pula takleh keluar siang sebab kelawar tidur waktu siang. Spiderman pulak hari tu mengalami kincit perut dan terberak-berak kerana tertelan sarang labah-labah. Manakala Kapten Amerika pada hari tu sedang menghadiri majlis penerimaan pangkat sebagai Kapten. Hulk dan wolverine pula tengah menghadiri interview sebagai pelayan hotel dan last sekali catwomen tengah jahit kostumnya yang koyak. Ini semuanya fakta kenapa bangunan tu runtuh kerana superhero amerika mengalami masalah.

FAKTA 5: Taliban
TalibanTaliban Sebelum Amerika ingin menyerang Afghanistan, sebenarnya mereka ingin menyerang Malaysia terlebih dahulu kerana pada sangkaan mereka Malaysia ialah pusat pentadbiran Taliban yang diketuai Osama Laden. Namun akhirnya mereka malu pada tahap baboon kerana taliban yang mereka sangkakan itu sebenarnya ialah sebuah syarikat telekomunikasi yang bernama Talikom Malaysia Berhad.

Pantun Lawak Hari Raya

di poskan oleh shide 0 comments


anak pak abu tu naik tractor ler bukan naik lori
sebab boleh tengok makwe dia angkat baja
selamat hari raya aidilfitri
saya ucapkan pada yg puasa jerr

amelia tu tak pandai dayung sampan
gi kedai beli gula melaka
bulan syawal jer ker boleh bermaafan
bulan yg lain tak leh ker

anak pak mail sampai klinik gigi awal-awal
sebab dia gi kerja naik kereta
syawal tu... tetap ler syawal
tapi maner bole lupa semua sengketa

aper ker jadah mencari pelangi
ooo... anak pak sahak tu namer dia asfan
kalo kesilapan tak diulangi
camner kita nak bermaafan

anak pak jusuh masa tu tengah melantak ketupat
masa pengsan tu..dia pun tercekik gigi
jap tadi nangis... pas tu start mengumpat
raya tahun depan... mintak ler maaf lagi

bukan ker mak senah sendiri yg tembak gagak
dia tembak ngan boyfriendnyer
maaf tu..maaf ler jugak
duit raya?... sudahhhhh!!! taaaakk der makner
nyerrrr!!

anak sedara mak kiah jual cendol
kelessss... anak mak kiah ader kuasa sakti
aper kelas makan dodol
lebih baik makan spagetthi

anak mak esah tu namanyer siti
sebab gemuk... namer glamour dia fetty
pandu kereta berhati-hati
nanti boleh nengorat cetty

anak mak leha tu kerjanyer buat jalan
menantu dia pulak jual sekaya
kalo dah silap tengok bulan
camner ler plaks nak beraya

anak mak itam si fitri tu main polis sentri
menantunyer si fatin tu main plak buai
selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir sahaja... .batin tu... .issshhh... tak
sesuwaiiii!!

POlis Dan Perompak

di poskan oleh shide 0 comments

Seorang perompak yang baru merompak sebuah bank telah ditangkap oleh pihak polis.

Polis: Jangan bergerak!!!!
Perompak: ok...ok...
Polis: Angkat tangan!!!!!
Perompak: Kan tak boleh bergerak..macam mana nak angkat tangan?
Polis: @#$%&!*(bengang)

10 World’s Most Expensive Cars

di poskan oleh shide Sep 25, 2008 0 comments

World’s Most Expensive Cars

What is the most expensive car in the world? The 1931 Bugatti Royale Kellner Coupe was sold for $8,700,000 in 1987. However, that car and many alike will not be included in this list because it is not available on the market today. It is hard to imagine someone would actually spend 8 million dollars on a car instead of using it for something more productive. However, if you have the money and the opportunity, you will definitely spend a small fraction of it to place a few of these supercars in your garage. Here is the 10 most expensive cars available on the market.

1.Bugatti Veyron $1,192,057. This is by far the most expensive street legal car available on the market today. It is the fastest accelerating car reaching 0-60 in 2.5 seconds. It claims to be the fastest car with a top speed of 253 mph+. However, the title for the fastest car goes to the SSC Ultimate Aero which exceed 253 mph pushing this car to 2nd place for the fastest car.

2.Pagani Zonda C12 F $667,321 Produced by a small independent company in Italy, the Pagani Zonda C12 F is the 8th fastest car in the world. It promises to delivery a top speed of 215 mph+ and it an reach 0-60 in 3.5 seconds.

3.SSC Ultimate Aero $654,400 Don’t let the price tag fool you, the 3rd most expensive car is actually fastest street legal car in the world with a top speed of 257 mph+ and reaching 0-60 in 2.7 seconds. This baby cost nearly half as much as the Bugatti Veyron, yet has enough power to top the most expensive car in a speed race. It is estimated that only 25 of this exact model will ever be produced.

4.LeBlanc Mirabeau $645,084 Doesn’t this look like a race car? Yet, with $645k, you can get this car and legally drive to your local supermarket and buy groceries. It has a top speed of 229 mph+ and although it was intentionally made for racing, it may be bought and show off to your neighbors.

5.Saleen S7 Twin Turbo $555,000 The first true American production certified supercar, this cowboy is rank #4 for the fastest car in the world. It has a top speed of 248 mph+ and it can reach 0-60 in 3.2 seconds. If you are a true American patriot, you can be proud to show off this car.

6.Koenigsegg CCX $545,568 Swedish made, the Koenigsegg is fighting hard to become the fastest car in the world. Currently the 3rd fastest car in the world with a top speed of 250 mph+, the car manufacture Koenigsegg is not giving up and will continue to try and produce the fastest car.

7.Mercedes-Benz SLR McLaren $457,250 A GT supercar, the SLR McLaren is the fastest automatic transmission car in the world with a top speed of 207 mph+ and reaching 60 mph in 3.8 seconds from stand still point.

8.Porsche Carrera GT $440,000 A supercar with dynamic stability control and a top speed of 209 mph+ and it can reach 0-60 in 3.9 seconds. The Porsche Carrera GT applies the absolute calibers of a true racing car to offer an unprecedented driving feeling on the road.

9.Maybach 62 $385,250 The first 4-doors sedan to make the list, the Maybach 62 includes many luxurious features and it was made for comfort rather than speed.

10.Maybach 57 S $367,000 High-end luxury saloon with sporty handling and top performance technology.

Pink - So What

di poskan oleh shide 0 comments

Pink - So What |Download at [savefile]|

Ni MyVi ke MyLove?

di poskan oleh shide 0 comments




anda sanggup ke belanja mcm ni? |Sumber|


Berlaku di indonesia, orang Islam boleh berkahwin dengan orang Kristian, jadi tak peliklah kalau perkuburan pun campur seperti gambar dia atas. Pusara suami bersebelahan dengan pusara isteri...Wallahualam |Sumber|(thank you)

Sms Free dari website??

di poskan oleh shide 0 comments


Txtbuddies is the world's first ad sponsored network that combines free SMS, real-time video, banner ads and txt tags within a mobile message framework. It's a unique value proposition where everyone benefits. Features:

  • Easy to sign up
  • Sending an SMS
  • Sending a group SMS
  • Checking your Outbox
  • Inviting friends to join you on the txtbuddies Network

Lost Puppy

di poskan oleh shide 0 comments

92 Muslimah Masih Dipenjara Israel

di poskan oleh shide Sep 24, 2008 0 comments



Gaza – Infopalestina: Departemen Urusan Tahanan Palestina menegaskan bahawa otoritas penjajah Israel meningatkan aksi penculikan terhadap kaum wanita Palestina sejak awal tahun 2008. Tidak kurang dari 26 wanita Palestina diculik Israel sejak awal tahun 2008, sebagian besar dari mereka berasal dari kotaNablus.

Israel sampai saat ini masih menahan lebih 95 wanita Palestina yang tersebar di 12 penjara. Di antara para tahanan wanita tersebut ada 2 tahanan yang masih mengasuh bayinya di dalam penjara. Pertama bernama Fatimah Yunus Zaitawi asal Jabalia, wilayah utara Jalur Gaza, yang melahirkan bayi laki-laki di dalam penjara Israel 6,5 bulan yang lalu. Yang kedua bernama Khaula Zaitawi, saat ditangkap meninggalkan bayi kecil. Kemudian dibawa ke dalam penjara setelah itu. Sesuai undang undang Israel anaknya sudah harus dipisah dengan ibunya pada 13 Juli lalu setelah berusia 2 tahun. Namun dia mendapatkan perpanjangan sampai berakhir masa tahanannya akhir tahun ini.

Banyak para tahanan wanita yang menderita berbagai penjakit karena tidak mendapatkan pelayahan medis yang layak dan sengaja diabaikan oleh pihak Israel, tidak ada dokter spesialis atau dokter wanita untuk memantau urusan kesehatan para tahanan wanita yang sakit. Banyak dari mereka yang menderita sakit kulit karena minimnya kebersihan dan banyaknya serangga di dalam sel tahanan.

|Sumber|



Disney's "High School Musical" phenomenon leaps onto the big screen in "High School Musical 3: Senior Year," which finds high school seniors Troy (Zac Efron) and Gabriella (Vanessa Hudgens) facing the prospect of being separated from one another as they head off in different directions to college. Joined by the rest of the Wildcats, they stage an elaborate spring musical reflecting their experiences, hopes and fears about their future. With incredible new music and exciting dance numbers designed to take maximum advantage of the big screen, this motion picture extravaganza delivers plenty of high-energy entertainment from East High's talented ensemble.

MALIQUE - OK [Full Album 2008]

di poskan oleh shide Sep 23, 2008 0 comments

Disc 1 (Download Here)

01. Diam
02. Assalamualaikum
03. Mantera Beradu featuring M. Nasir
04. OK featuring Cat Fabuloso
05. Rasta Say
06. VVS1 featuring Chi Qa
07. Kau Yang Punya featuring Najwa
08. Pergi Jauh featuring Elvira
09. Jom Cerita Hantu
10. Khayal

Disc 2 (Download Here)

01. Masih Khayal (Bangun) featuring Zaf
02. Dalam Aku Ada Hantu
03. Rahsia
04. Layu
05. Aku Di Kuala Lumpur
06. KL Streets featuring Lah
07. OK (Chill Money Remix) featuring DJ Fuzz
08. OK (Go DJ Remix) featuring Young Arif of KLG Sqwad
09. Kau Yang Punya (5 Mic Remix) featuring Najwa, Zaf, Lah and Elvira
10. Diam

P/S:password-myemp3.blogspot

vERSIOn baru Bahasa Jepun

di poskan oleh shide 0 comments

  1. Yang pemarah - KEIJI CACIMAKI
  2. . Yang suka berjimat - SAYORI
  3. Yang suka layan blues - APO NADIKATO
  4. Yang suka belajar - ASHIKO ULANGKAJI
  5. Yang kerap bikin kacau - WAKASI HURUHARASUKAMURA
  6. Yang bisu - KIETA TADASORA
  7. Yang suka makan nasi - NANACHI KASIBANYA
  8. Yang sangat kedekut - MATIMATI TAMOKASI
  9. Yang suka sangat tidur - ICHIBAN TIDOMATI
  10. Yang suka mengintai - HINTAI AKOSUKA
  11. Yang tua - TARAGIGI PADAMOKA
  12. Yang kena tinggal bini - SUSAHATI BINILARI
  13. Yang suka merempit - SAJA CARIMATI

Sony Ericsson C902

di poskan oleh shide Sep 22, 2008 0 comments



The Sony Ericsson C902 is Sony Ericsson’s latest Cyber-shot branded phone on the market, and with its slightly updated camera software and additional features, it is also the best Cyber-shot phone on the market, although it lacks a xenon flash.

Advantages

  • Quad-band GSM / EDGE / UMTS 2100 / HSDPA 2100
  • Bluetooth 2.0 + EDR
  • Extremely well built
  • Nice design and good quality feel
  • Phone software
  • Loud speaker
  • Well-performing camera (5.0 mega pixels)
  • Good call quality and network reception strength
  • Bundled memory card reader

Disadvantages

  • Only 2100 MHz 3G support
  • Only 2 inch display
  • No GPS
  • No WLAN
  • No xenon flash
  • At times sluggish user interface
Reference Price :

RM 1550 - 1630
RM 1253 - 1333 (AP)

The Lima

di poskan oleh shide 1 comments


Asal usul Big Bang

di poskan oleh shide 1 comments


Dipetik Dari Utusan Malaysia:15/09/2008

TEORI Big Bang (Letupan Besar) adalah satu usaha untuk menjelaskan apa yang berlaku semasa permulaan terbentuknya alam semesta ini.

Penemuan dalam kajian astronomi dan fizik menunjukkan tanpa sebarang keraguan bahawa asal-usul alam semesta sama seperti objek-objek lain.

Teori Letupan besar adalah salah satu usaha untuk menerangkan apa yang terjadi semasa dan selepasnya.

Berdasarkan teori biasa, alam semesta mula muncul sebagai persamaan sekitar 13.7 bilion tahun lalu.

Alam semesta dikatakan bermula sebagai persamaan kecil, tiada batas panas, tiada batas tumpat - sesuatu persamaan.

Daripada mana ia muncul? Tiada siapa yang tahu. Dan bagaimana ia terjadi, juga tiada siapa yang tahu.

Selepas kemunculannya, ia mengembang dan membesar (Big Bang) dan menyejuk sebelum beralih daripada teramat kecil dan teramat panas kepada saiz dan suhu alam semesta yang ada pada masa ini.

Ia akan terus membesar dan menyejuk sehingga kini dengan manusia di dalamnya yang tinggal di planet, mengelilingi bintang-bintang, berkumpul bersama-sama dengan beratus-ratus bilion bintang lain dalam galaksi.

Semuanya berada dalam alam semesta yang membesar dan bermula sebagai sesuatu yang unik dan muncul entah dari mana.

Terdapat beberapa tanggapan salah yang menyelubungi teori tersebut.

Sebagai contoh, biasanya ia membayangkan letupan yang amat besar.

Bagaimanapun terdapat juga pendapat pakar yang menyatakan bahawa sebenarnya tidak berlaku letupan tetapi hanya proses pembesaran yang berterusan.

Selain membayangkan belon meletup dan membebaskan kandungannya, bayangkan belon yang berkembang daripada saiz yang kecil kepada saiz alam semesta sekarang.

Lagi satu tanggapan silap adalah membayangkan persamaan sebagai bola api yang kecil dan muncul di angkasa.

Berdasarkan kepada pakar, angkasa tidak wujud sebelum berlakunya Letupan Besar.

Mengimbas kembali pada akhir tahun 60-an dan awal 70-an apabila manusia mula menjejaki bulan, tiga ahli astrofizik Britain, Stephen Hawking, George Ellis dan Roger Penrose mengalih pandangan kepada Teori Relativiti dan implikasinya terhadap tanggapan awal ketika itu.

Pada 1968 dan 1970, mereka menerbitkan hasil kajian di mana mereka membincangkan mengenai Teori Relativiti Am Einstein bagi menambahkan ukuran ruang dan masa.

Berdasarkan kepada pengiraan mereka, masa dan ruang mempunyai permulaan yang terbatas bermula yang sepadan dengan asal bahan dan tenaga.

Keunikannya tidak muncul dalam ruang tetapi ruang bermula dalam keunikan berkenaan.

Sebelum keunikan berkenaan, tiada apa yang wujud, tiada ruang, masa, jisim atau tenaga - tiada apa.

Bukti teori Big Bang

Apakah bukti utama yang menyokong teori Big Bang?

1. Apa yang pasti, semua orang percaya setiap sesuatu pasti ada permulaan.

2. Galaksi kelihatan seperti bergerak jauh daripada kita pada kelajuan mengikut jarak. Ini dinamakan Hukum Hubble yang dinamakan selepas Edwin Hubble (1889-1953) yang menemui fenomena berkenaan pada 1929.

Pemerhatian berkenaan menyokong pembesaran alam semesta dan mencadangkan bahawa satu masa dulu alam semesta adalah padat.

3. Jika alam semesta terlalu panas seperti cadangan Big Bang, tentu terdapat sisa-sisa haba berkenaan.

Pada 1965, Radioastronomers Arno Penzias dan Robert Wilson menemui -270.425 darjah Celcius (C) radiasi Cosmic Microwave Background (CMB) yang merebak kepada alam semesta.

Ini mungkin sisa yang dicari-cari oleh saintis. Akhirnya timbunan elemen cahaya hidrogen dan helium ditemui dalam alam semesta yang diperhatikan dan didakwa dapat menyokong asal usul model Big Bang.

Teori Big Bang - teori yang munasabah

Adakah teori Big Bang yang standard adalah model konsisten dengan bukti berkenaan?

Tidak, ia hanyalah teori yang popular.

Ahli astrofizik terkenal George F. R. Ellis menerangkan, manusia perlu sedar terdapat beberapa model yang boleh menerangkan mengenai pemerhatian berkenaan.

Dalam pada itu, beberapa tokoh turut tidak ketinggalan dalam mengkaji teori ini termasuk pemenang anugerah Hadiah Nobel Dr. Hannes Alfvén, Profesor Geoffrey Burbidge, Dr. Halton Arp dan juga angkasawan British, Sir Fred Hoyle.

Georges Lemaître pula mencadangkan teori yang menceritakan asal usul semesta itu sebagai Teori Big Bang.

Bagaimanapun, ia masih tetap berpegang kepada Teori Relativiti Einstein tersebut.

Namun Hoyle dinyatakan sebagai orang yang mencipta istilah Big Bang pada 1949.

Suki- Finally (Full Album)

di poskan oleh shide 0 comments

01 - Berdiri
02 - Usah Feat Daly(Ahli Fikir)
03 - Painted Blue
04 - Ku Teruskan
05 - Hidup Ini
06 - Rock With Me
07 - G L B
08 - Tak Sama
09 - Tak Pernah Berubah
10 - Never Say
11 - Dont Feat Head

Download Full Album

DIA MILIKKU- YOVIE&YUNO

di poskan oleh shide 0 comments

  1. Fikirlah
  2. Hanya Kau Yang Mampu
  3. Lagu Kita
  4. Sahabat
  5. Selamat Tinggal Akhirnya
  6. Cintai Diriku
  7. Melodi Cinta
  8. Hanya Kau Yang Mampu (akustik)
FULL ALBUM DOWNLOAD ->>CLICK HERE

Pelakon Popular

di poskan oleh shide 0 comments


credit to isuhangat.blogspot.com

Korang Nak gamba korg jd camni??

di poskan oleh shide Sep 21, 2008 0 comments



Photofun merupakan lamanweb yang menawarkan perkhidmatan efek secara percuma.
Photofun menggunakan teknologi face detection dan antara orang kuat lamanweb ini adalah Eugene Petrosyan, Marina Kiseleva dan Alexey Ivanov.
50 efek ditawarkan setakat ini dan antara efek-efek yang ditawarkan antaranya efek posing blonde, efek Art exhibition, efek Music Shop ,efek Vogue dan banyak lagi.
Try la>>http://www2.photofunia.com

Lagu Raya:Vol 1

di poskan oleh shide 0 comments

Lagu Hari Raya utk di download-(klik Link)>

List Lagu:
Amy Search - Manusia Miskin Kaya
Awie - Selamat Hari Raya
Awie & Ziana Zain - Sensasi Hari Raya
Iklim - Bersabarlah Sayang
Jamal Abdillah - Dari Jauh Ku Pohon Maaf
M.Nasir - Musafir Di Hari Raya
Nora - Suasana Riang Di Hari Raya
Ramlah Ram - Selamat Hari Lebaran
Ukays - Suasana Hari Raya
Zainal Abidin - Dendang Perantau
Ziana Zain - Saat-saat Aidilfitri
Ziana Zain - Suara Takbir

How does it work?
* Get paid when you take surveys, as it helps businesses and society serve you better.
* Meet like minds and influence others as you discuss your interests, current issues in the group discussions.
* Get more readers for your blog, as you broadcast interesting statistics of young Malaysians.
* Help young Malaysians with their questions. Or ask one of your own!
* Get paid RM 0.20 for each time you refferal new members, YouthSays Cool Brands 2008 (RM 1.00), Do you have a hobby? (RM0.15), Mobile Survey (RM 0.70) and many more. Start earn money from today!!!

Find more at:
Youthsays.com

Welcome to my blog!!

di poskan oleh shide 0 comments


Welcome to my blog..Hope you guys will enjoy my page.Anyone who want to send comments or anything i will accept it.

"I arise in the morning torn between a desire to improve the world and a desire to enjoy the world. This makes it hard to plan the day."

Thank you cuz u guys sudi singgah kat my page..
For those who are never know me before,SALAM PERKENALAN.


JGN LUPA BOOKMARK OK!!!
Blogumulus by Roy Tanck and Amanda FazaniInstalled by CahayaBiru.com

VOTE ME @NTAHLA.NET

Blog Kita
Blog Kita BloggerMelayu.com

FOLLOW ME @ TWITTER!

Followers